Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Z jakiej przyczyny należałoby zlecić prowadzenie fanpage’a?

Coraz to większa ilość marketerów dostrzega znaczne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym momencie, większa część korporacji, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby fanów internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.

Internauci konstruują specyficzne kluby zrzeszające wielbicieli, zapaleńców określonych towarów, usług, działań – przetestuj prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, albowiem ponad 60 tysięcy. Dla celów marketingowych, im znacznie większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy zapaleńców, co okazuje jak duży jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość entuzjastów, hobbystów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Wyśmienite artykuły będą zrzeszały gigantyczną ilość zapaleńców, jest to nieuniknione. Fani odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak rzeczywiście, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj komentarz